Administrativní služby
Přehled poskytovaných služeb v administrativní oblasti:
- Vedení aktuální evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek v domě a vlastníků garážových stání
- Stanovení a úpravy předpisů záloh na úhradu služeb spojených s užíváním bytových a nebytových jednotek a garážových stání
- Sledování úhrad předepsaných záloh na služby spojené s užíváním bytových, nebytových jednotek a garážových stání majiteli jednotlivých prostor v objektu a řádné vedení evidence splatných pohledávek za těmito majiteli a průběžné informování členů výboru společenství o aktuálním stavu pohledávek a jeho vývoji
- Zpracování ročního vyúčtování záloh na služby spojené s užíváním bytových a nebytových jednotek, případně garážových stání
- Zpracování návrhu rozpočtu na následující období
- Přípravu účetních podkladů k vymáhání pohledávek za vlastníky bytových a nebytových jednotek či garážových stání
- Průběžné upomínání dlužných plateb záloh na služby spojené s užíváním jednotky včetně příslušenství a to ve snaze zajistit minimalizaci dlužných částek před nástupem krajního řešení – právních kroků
- Účast na případných kontrolách místně příslušného finančního úřadu
- Vyzvedávání poštovních zásilek či tisk a rozesílání dokumentů/listin jménem společenství
- Pochůzky po úřadech
- Zpracování libovolných přehledů či jiných reportů dle dohody/zadání potřebných pro správné fungování společenství či jako podpora při důležitých rozhodnutích
- Účast na shromáždění vlastníků nebo jeho kompletní organizace
- Konzultace případných změn stanov společenství tak, aby byly vždy v souladu s platnými předpisy, zajištění zápisu změn do obchodního rejstříku
- Právní podpora kroků společenství (odborníkem na problematiku SVJ)
- Účast na schůzkách/jednáních členů výboru společenství a poskytování potřebných konzultací
- Organizace výběrových řízení na dodavatele služeb pro společenství včetně zpracování nabídek